WMYB - Episode 6

Hon var inte hungrig så det passade bra efter ett tag så satte vi oss på en park bänk.
Taylor´s perspektiv.
Vi satt och pratade ett tag på bänken och sen ställde sig zayn upp och tog tag i mina händer och drog mig imot honom. Han kollade in i mina ögon en lång stund och sen kysste han mig.

Taylor´s perspektiv.
Jag kände hur han luktade sprit när jag kysste honom. vafan var han full ? jag putade bort honom och han kollade konstigt på mig.
- är du full ?? frågade jag honom
- Kanske lite sa han och visade med fingrarna. sen tog han tag i min axel igen. Men det spelar ingen roll jag vill ha dig nu!!
- Hahah skrattade jag det kanske inte för dig spelarroll för dig men för mig spelar det faktiskt roll. svarade jag och putade bort honom.
- Men va inte dum Taylor, och tog tag i mig och kysste mig igen och den här gången släppte han inte när jag försökte putta bort honom han kysste min hals istället.
- SLUTA ZAYN SLUTA, sa jag och kom loss från hans grepp sen sprang jag därifrån. Jag ringde Liam, jag hade fått alla killarnas nummer efter träffen. efter några signaler svarde någon
- Hej det är Liam!!
-Liam vart är du?  du måste hjälpa mig med zayn sa jag kom till Parken.
- Vad har hänt jag kommer på direkten.
- Zayn är typ full och sen kysste han mig och och när jag bad honom att sluta också... jag var på väg att börja gråta och jag pratade helt osamanhängande.
efter 10 minuter kom Liam. Han gav mig en kram och frågade hur jag mådde.
- jag vet inte svarade jag.

Liam´s perspektiv.
Vafan zayn tänkte jag vad hade han nu ställt till med, att zayn hade kysst taylor gjorde mig arg. Jag betedde mig som en avundsjuk pojkvän, men hur kunde han utnytja henne. När jag och Taylor kom till bänken låg zayn på bänken och sjöng. Toppen tänkte jag.
- zayn sa jag du kanske ska gå hem nu jag sätter dig i en taxi så får du åka hem ? vad säger du ? sa jag till zayn.
Taylor bara stod och kollade på honom. Hon såg inte glad ut.
Zayn gick med på det och vi satte honom i en taxi hem till Louis jag hade ringt honom på vägen hit, zayns mamma skulle få spel om hon visste att han var full!! han förkännade det igentligen men vi var fortfarande vänner.
Efter det promenerade jag och taylor hem till henne. Hon var riktigt shysst vi snackade och skrattade och pratade om zayn. Det var lätt och prata med henne och hon berättade om hennes familj om hur hennes pappa hade lämnat dom när hon var 3 år och hur ledsen hennes mamma hade varit i alla år. När vi kom till hennes dörr så sa vi hej då och jag gav henne en lång kram. Innan jag gick bestämde vi att vi skulle träffas imorgon också.

Svar till Julia.. hahahahaha, det är typ bara du som läser har ingen aning hur jag ska få ut min berättelse så fler läser den. Men jag är jätte tacksam att du läser den och kommenterar :D gillar du också att skriva ?

Kommentarer
Postat av: Julia Ekedahl

Haha, ja det gör jag men själv tycker jag inte att jag är så bra.. men,men... När kommer nästa ut?? :)

2011-10-27 @ 19:24:05
Postat av: Julia Ekedahl

Vill ha nästa!! :( när kommr den??? :)

2011-10-29 @ 19:18:13
Postat av: Anonym

Hallå saknar nästa här??? :'(

2011-11-02 @ 15:38:50
Postat av: Mimmi

den är jätte bra vill ha mer:D

2011-11-04 @ 14:23:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0