WMYB - Episode 5

DETTA HAR HÄNT
- så var var det du skulle säga sa jag till Zayn.
- jo det kanske låter konstigt men skulle du vilja gå ut med mig sa zayn och kollade in i kameran!!
jag blev helt stum, och allt stod helt stilla zayn frågade precis ut mig zayn frågade precis om jag vill
gå ut med han  oh my gaaad!!

Jag fick fram ett ända stor leende och zayn log tillbaka.
- så vad säger du sa han.
- Jaa det vill jag svarade jag och bara log som ett fån.
- Bra då säger vi det middag på fredag vid The view kl 8? sa han och log lite.
- Det bli toppen, svarade jag och var helt paralyserad.
-haha då syns vi, sov gott sa han och så avslutades samtalet.
Den kvällen somnade jag med ett leende.
Dagarna gick fort och till slut slutade skolan och det var helg, Men det ända jag hade i tanken var dejten. zayn fucking zayn hade frågat ut mig.  Jag gick hem och tog på mig kläderna jag hade bestämt sen flera dagar tillbaks. Det var en svart blommig klänning och ett par högklackade. Så jag skulle bli i perfekt höjd till zayn lite kortare. Jag gick ner för trappan och Mamma satt i köket och med datorn och kollade facebook typiskt mamma hon kunde inte släppa facebook och hur gammal var hon 42 ? - eeh, mamma jag går nu. Hon vände sig om och kollade på mig.
- Ska du se ut så där ? sa hon och kollade på mig.
- eeh, ja det hade jag tänkt vaddå då ? svarade jag och kollade på mina kläder.
- Nej nej okej!! när kommer du hem igen då du får inte komma hem försent.
- jag vet inte riktigt man jag ringer dig. jag gick fram till mamma och gav henne en puss på kinden. Sen gick jag ut och väntade på en taxi som skulle skjussa mig till resturangen jag fick ett sms av zayn att han redan var där för en stund sen och jag kände mig lite elak som lät honom vänta.

Zayn´s perspektiv.
Jag hade kommit tidigare till resturangen så jag satte mig vid bordet och en servetris frågade om jag ville ha något så jag tog en drink efter som jag försökte skölja bort mina skuldkänslor att jag gjorde det här för 100 euro bara. Jag tog en till och efter kanske 5 drinkar så ser jag hur taylor hoppar ur taxin. Hon var riktigt het så det kanske inte skulle bli så tråkigt igentligen. Jag frågade henne om hon ville ta en promenad istället och det ville hon gärna. Hon var inte hungrig så det passade bra efter ett tag så satte vi oss på en park bänk.

Taylor´s perspektiv.
Vi satt och pratade ett tag på bänken och sen ställde sig zayn upp och tog tag i mina händer och drog mig imot honom. Han kollade in i mina ögon en lång stund och sen kysste han mig.

VAD TYCKS tips om vad som kan hända ?

Kommentarer
Postat av: Julia Ekedahl

Nej men gud! Va hände me Liam? Och dom andra?

Aja superbra i alla fall! Kan du inte skiva en till redan idag?? :D

2011-10-25 @ 22:03:18
Postat av: Julia Ekedahl

Ja vet va som kan hääändaa!! (ok, ja vet att ja e hyper och du behöver inte använda de)

Men Liam (om ja har tolkat de rätt så gillar ju han typ Taylor..) blir typ skit arg på Zayn för att han typ "utnyttjar" Taylor.. och sen hittar du på resten.. men en början? (:

2011-10-25 @ 22:06:30
Postat av: Julia Ekedahl

Är det bara jag som läser och kommenterar??

2011-10-25 @ 22:16:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0