WMYB - Episode 1


 

 

Episode 1 - What makes you beautiful

 

Jag vaknade upp med ett leende på läpparna. Det var min födelsedag idag och jag kunde höra hur familjen gick och viskade och smög omkring. Jag log för mig själv och vände mig och försökte somna om. jag kanske låg i sängen i 10 minuter innan jag hörde hur någon öppnade dörren och började sjunga.

-JA MÅ HON LEVA JA MÅ HON LEVA UT I HUNDRADE ÅR JA VISST SKA HON LEVA... HIPP HIPP HURRA .

-grattis gumman sa mamma och kramade om mig och ställde ner brickan med frukost och en muffins med ett ljus på med.

-Blås ut jussett jusset Taylor sa emma min lilla syster och pekade på bakelsen.

Jag blåste ut ljuset och önskade. jag önskar att jag får chansen att träffa one direction idag!!

jag gick upp ur sängen och gjorde mig i ordning. Jag kollade mig i spegeln och gjorde en grimas. fan vad hemsk jag såg ut, jag måste börja träna tänkte jag för mig själv. Jag satte upp håret i en tofs, sminkade mig och satte på mig dom snyggaste men inte för uppklädda kläder jag hade. *piip piip* min mobil ringde och jag antar att det var Lisa som ringde.

-hej hej, svarade jag.

-Taylor du kommer inte tro det hära !! Vi behöver inte stå och köa för att få biljetter till One Direction eventet!! JAG HAR VUNNIT BACKSTAGE BILJETTER TILL OCH MED!!! sa Lisa med nästan gråt i halsen av lycka.

-OMGAAAAAD!! skojar du!!! för om du driver med mig så dödar jag det helt ärligt !! det kan inte vara saant !!

-jaaa det är sant jag skojar inte!! jag kommer till dig så åker vi tillsammans dit och hämtar biljetterna !!

-kom över bara heej dååå!!

 

Lisa kom efter bara 5 min inte för att hon bor långt bort hon bor bara några hus ifrån. Mamma kunde skjutsa oss till eventet. När vi kom dit såg vi hur tjejer grät över att dom inte hade fått komma in och mera tjejer som grät för att dom kom in. Mamma släppte av hoss untanför eventet och vi klev ut.

-Mamma vi åker hem själva sen så du inte behöver tänka på att hämta oss, sa jag och vinkade hej då till mamma.

jag och Lisa kollade på varandra och log. Vi gick fram till en tjej som såg ut att vara ansvarig för det hela och berättade att vi hade vunnit backstage biljetter och vad vi hette och sådant. Sen pratade hon med någon i hennes walkie talkie. Sen vänder hon sig mot oss och säger.

-Nu kommer Paul att komma och ta med er till killarna. säger tjejen och ler.

jag kollar på Lisa som är  helt paralyserad och ser ut att kunna svimma när som helst.

-Lisa mår du bra?? frågar jag.

Lisa svarar inte och bara kollar framåt och säger Oh My God. Sen hör vi hur dom i kön skriker

- PAUL PAUL!!! HI PAUL!!! How are the guys??

han vinkade till tjejerna i kön och sen kollade på oss och säger så ni är dom lyckliga tjejerna och skrattade lite antagligen tyckte han att han var rolig och skämtade om det men i det ögonblicket var vi dom lyckligaste tjejerna.



Vad tycks några som har några förslag om vad som kan hända ??

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0