WMYB - Episode 4

DETTA HAR HÄNT
Dom avbröts av att killarna kom tillbaka och alla kollade på taylor och Niall satte sig bredvid henne och frågade hur hon mådde och hon sa att hon mådde bra nu men att hon bara var lite skakis.
- Dom var helt galna tjejerna som var bakom dig, ingen respekt alls sa Louis.
- Jag tyckte liam skötte det hela bra sa Harry och gav Liam en knuff.
- Jag vet vad vi gör vad säger ni om att vi åker och köper pizza sa Niall och log mot Taylor.

Taylors perspektiv.
jag hörde hur det började vibrera i ficka och jag ryckte till och jag hörde hur What makes you beautiful startade. Fan vad pinsamt tänkte jag och tog upp min telefon och svarade
- Hej det är Taylor.
- Hej taylor det är mamma jag ville bara hör vart du är och hur det går för er ? hörde jag mammas röst säga.
- Jo det går bra vi ska snart åka hem. hej då mamma!!
jag hörde hur mamma var på väg att säga något mer men jag la på. Att hon inte kunde sluta prata.
-Oj mamma har försökt få tag på mig typ 100 gånger, Jag måste sticka följer du med Taylor ? sa Lisa och kollade på mig. Jag ville ju inte åka när jag hade blivit frågad av ONE DIRECTION att äta pizza med dom men jag ville heller inte såra Lisa. Lisa har haft som en fobi att åka hem själv på kvällarna efter den där kvällen i fiol. Jag förstår henne verkligen så jag nickade sa hej då till alla och fick en kram av alla. Zayn hållde kvar lite längre än vad dom andra gjorde.

På vägen hem så satt vi och pratade oavbrutet om vad som hade hänt, att jag hade fått Zayns skype och Liam och hur sjukt snygg harry var och vad rolig Louis var, och niall världens sötaste. När jag kom klev in genom dörren och kände mat lukten blev jag illamående. Jag sa hej till mamma och ställde mig och började hjälpa mamma med maten med att skära upp gurkan och tomaterna till saladen. Jag berättade allt om att jag svimmat att få träffa alla i One direction osv. Jag sa till mamma att jag redan hade ätit, fast det var en lögn. Jag hatade att ljuga för mamma. Jag gick upp till mitt rum och kände hur mamma kollade på mig. jag stängde dörren om mig och tog av mig kläderna så att jag bara stod i trosor och BH. Fan vad tjock jag är. Nej jag var snygg det var det som man skulle intala sig själv. jag var perfekt. Men det kändes bara som tomma ord. jag ställde mig på vågen jag hade i garderoben, 46 kg inte okej tänkte jag och orkade int tänka på det mera. Så jag gick och la mig innan jag somnade tänkte jag på dagen och då for jag upp genom rummet och slog på datorn och satte på skype slog in Zayns Skype namn och la till honom. efter 1 min stod kom det upp en ruta där det stod zaynmalik har accepterat din vännerförfrågan han var inne och då kom det upp en stor ruta där det stod aceppt call or cancel!! shit också tänkte jag och sprang till spegeln och då kom jag på att jag bara stod i BH och trosor. Jag slngde på mig en gammal tröja fixade till mitt hår och tryckte på accept. Zayn visades upp och handen och vinkade och sa hej hej!!
jag slog på camen och vinkade också. jag såg hur harry och louis syntes i skärmen heeej sa dom båda och jag hälsade tillbaka.
- jag tror att zayn har något att säga till dig så vi lämnar er i fred eller hur harry ? sa Louis.
- haha, vi ses  sa han och vinkade till mig.
- haha vi ses sa jag och log haha. det var helt sjukt jag satt och skypade med Onedirection. Jag har aldrig varit ett galet fan men jag älskar deras musik och jag är ett väldigt stort fan av dom.
- så var var det du skulle säga sa jag till Zayn.
- jo det kanske låter konstigt men skulle du vilja gå ut med mig sa zayn och kollade in i kameran!!
jag blev helt stum, och allt stod helt stilla zayn frågade precis ut mig zayn frågade precis om jag vill gå ut med han n oh my gaaad!!

Kommentarer
Postat av: Julia Ekedahl

När kommer nästa del ut???? :D

Vill ha den nuuuuu!

2011-10-25 @ 17:12:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0