WMYB - Episode 3

DETA HAR HÄNT
- LISA JAG FÅR INGEN LUFT JAG KAN INTE ANDAS, Skrek jag till lisa.
Det var en galet nytt fans säkert som bara skrek och grät och tryckte allt var hon kunde för att få killarnas uppmärksamhet. Lisa puttade bakåt tjejen som puttade på mig och tjejen blev skit sur och puttade tillbacka och sen blev allt svart det sista jag kommer ihåg är hur Liam springer fram och säger
- ursäkta men hon måste ut ur publiken och lyfter upp mig.

Liams perspektiv.
Jag såg henne när hon stog där framme och blev mosad, jag blev nästan arg på tjejen bakom för att hon var så respekt lös. Sen ser jag hur Tjejen vid namn Taylor ramlar omkull och det först jag tänker är att någon måste göra något så jag springer fram och tar tag i henne och lyfter henne över stängslet och tjejen som knuffade tar tag i min tröja och skriker
- I LOVE YOU!!!
jag frågar henne.
- tycker du inte att du har gjort tillräckligt?? vafan vissa lite respekt!! och sen kommer vakterna och tar tag i taylor och bär henne backstage.
Eventet fortsätter men jag kan inte riktigt fokusera och det finns som en stämmning i hela salen som om alla undrade vem var den där tjejen Liam bärde ut kände han henne eller var det inget ?. Sen var det dags för signeringen jag sätter mig bredvid Harry som viskar till mig
- Tänk på vad du gör, media kan vrida och vända på saker väldigt lätt och Daniell älskar dig och jag vet att du älskar henne. Jag svarade inte utan jag började signera och hälsade på alla fans.

Lisas perspektiv.
Gud jag måste verkligen till Taylor och det är nu!!! snart är det min tur och få min och Taylors lapp signerad. Jag kanske kan fråga Liam om jag får gå backstage!! han verkade ju väldigt mån om att ta hand om Taylor. Taylor hon var en sån som alla killar vill ha men hon själv kan inte se det. Ibland vill man bara skaka om henne och säga vakna ser du inte att han vill ha dig. Hon bestämde sig för att fråga harry istället för han var den sista som signerade. När hon kom fram till harry så stammade hon fram ett
-Kan jag gå backstage och se hur taylor mår??
Fan varför skulle hon vara så blyg.. och varför skulle harry ha så vackra ögon ?
- Det är ju såklart gå bara till paul och säg att du ska se hur Taylor mår !!
Hon gjorde som Harry sa och när hon kom in backstage satt Taylor med ett glas med vatten i handen!!
- Hej , hur är det ? frågade jag henne.
- Jo det är bra väldigt skakis du förstår inte vilken läskig känsla det var att svimma jag kunde ju inte andas så jag trodde jag skulle dö typ!!
Dom avbröts av att killarna kom tillbaka och alla kollade på taylor och Niall satte sig bredvid henne och frågade hur hon mådde och hon sa att hon mådde bra nu men att hon bara var lite skakis.
- Dom var helt galna tjejerna som var bakom dig, ingen respekt alls sa Louis.
- Jag tyckte liam skötte det hela bra sa Harry och gav Liam en knuff.
- Jag vet vad vi gör vad säger ni om att vi åker och köper pizza sa Niall och log mot taylor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0