WMYB - Episode 2

DETA HAR HÄNT

 

-Nu kommer Paul att komma och ta med er till killarna. säger tjejen och ler.

jag kollar på Lisa som är  helt paralyserad och ser ut att kunna svimma när som helst.

-Lisa mår du bra?? frågar jag.

Lisa svarar inte och bara kollar framåt och säger Oh My God. Sen hör vi hur dom i kön skriker

- PAUL PAUL!!! HI PAUL!!! How are the guys??

han vinkade till tjejerna i kön och sen kollade på oss och säger så ni är dom lyckliga tjejerna och skrattade lite antagligen tyckte han att han var rolig och skämtade om det men i det ögonblicket var vi dom lyckligaste tjejerna.

Liams perspektiv-
Jag satt och lyssnade på musik när jag hörde hur dom andra killarna snackade om att det skulle komma några fans snart. Jag hörde hur Louis sa till zayn.
- 10 euros om du bjuder ut en av tjejerna zayn!! skrattade Louis.
- Hahaha.. Lätt sa zayn.
Vi hade inte haft så roligt på sistonde så jag antar att det var deras sätt att roa sig, själv tänkte jag på Danielle. Jag saknade henne, jag ville vara hoss henne just nu. vi hade ju facktiskt inte setts på 1 månad. Mina tankar blev avbrutna när det knackade på dörren och Paul kom in med tjejerna. Dom hälsade och tog bilder med dom och vi skrev atografer. Vad knäppt det är igentligen vi är ju bara några vanliga killar men den ena tjejen såg ut som hon skulle svimma men den ena tjejen såg lugn och jäkligt snygg också, det var något speciellt med henne. Jag kom på mig själv med att stirra på henne och Niall slog till mig i armbågen.
- Aj varför gjorde du så ?? frågade jag Niall som bara log och drog upp och ner med ögon brynen.

Taylors Perspektiv-
Min favorit av dom har alltid varit Liam för han är riktigt söt och ansvarsfull. Liam kollade på mig och jag vet inte hur jag skulle tolka blicken. Såg jag konstig ut ? jag låtsades som jag inte såg att han kollade på mig och sen tog någon tag i min armbåge och viskade vill du ta en bild ? jag kollade upp bredvid mig och zayn stod där och log mot mig.
- Visst sa jag.
Han tog sin hand om min midja och drog mig imot honom och så log han in i  kameran. Sen frågade han mig
-har du Skype ?
- ja det har jag svarade jag och log lite.
- Här sa han det är mitt skype namn adda mig såfort du kommer hem eller något och så skrev han sitt skype namn på handen.
- hehe.. Tack sa jag och rodnade lite, Det här var för bra för att vara sant. Sen gick vi tillbaks till dom andra och pratade lite vi alla kom väldigt bra överens och efter jag och lisa hade gett våra twitter namn till dom var träffen  slut och vi fick gå ut till salen där Eventet skulle vara där dom skulle fråga på fråger och sånt vi var först där så vi ställde oss längst fram och stod där.
- Lisa, gissa vad som hände när vi var där inne!! sa jag och hoppade upp och ner.
- Neej, berätta sa lisa
Jag han inte berätta försen det kommer springande skrikande fans som kommer rätt i mot oss och alla puschar fram åt och vi blir mosade mot stängsle.
- LISA JAG FÅR INGEN LUFT JAG KAN INTE ANDAS, Skrek jag till lisa.
Det var en galet nytt fans säkert som bara skrek och grät och tryckte allt var hon kunde för att få killarnas uppmärksamhet. Lisa puttade bakåt tjejen som puttade på mig och tjejen blev skit sur och puttade tillbacka och sen blev allt svart det sista jag kommer ihåg är hur Liam springer fram och säger
- ursäkta men hon måste ut ur publiken och lyfter upp mig.

Bra/Dåligt ??

Kommentarer
Postat av: Julia Ekedahl

BRA!! I like it! ;)

2011-10-25 @ 17:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0