wmYB - Episode 8

PREVIOSLY:
jag kollade på taylor och allt var perfekt och jag kysste henne det var som att glömma allt hon verkade förvånad men kysste tilbacks. det blev mer och mer intensivt och det var som vi var menade att vara tillsammans. Det började blixtra till och jag det känndes som jag rycktes tillbacks till verkligheten och ser hur en drös av papparazzis står och fotograferar.

Liams perspektiv.
- Fan också sa jag och drog ner gardinerna så att alla papparazzis inte kunde fota igenom fönstret. Taylor satt i soffan och kollade mot elden i den öppna spisen. jag satte mig bredvid henne i soffan och vi satt där i tystnad en lång stund innan min mobil började ringa. Jag kollade på displayen och det stog Daniell <3 jag klickade bort och stängde av mobilen.
- Ska du inte svara frågade Taylor.
Jag kollade på henne och såg att hon såg lite besvärad ut.
- Det var inget viktigt sa jag och kollade bort för att inte möta hennes blick.
- Du ljuger, jag såg vem som ringde och jag tycker du ska ringa tillbacks. svarade Taylor och sen ställde hon sig upp och gick iväg.
Men hur fan kunde det bli så här igentligen. Jag satte på mobilen igen och slog in daniells nummer.
(lyssna samtidigt som ni läser det nedanför)
Taylors perspektiv.
jag gick upp på mitt rum och la mig på sängen. tänkte på kyssen. Hon hörde hur Liam pratade med någon där ute men hon orkade inte bry sig, han snackade säkert med daniell. Efter en stund kom Liam in och satte sig bredvid mig på sängen. - Vem pratade du med frågade jag Liam. - han la sig bredvid mig och vi båda kollade upp mot taket. - Daniell svarade han med en suck. Jag gjorde slut med henne la han till. Jag kollade på honom och sa - jag är ledsen. han kollade på mig en stund innan han svarade. - Inte jag. Sen tog han tag i min midja och drog mig tätt intill honom och kysste mig. jag besvarade kyssen och den blev mer och mer passionerad och allt kändes perfekt. Tills dörren i mitt rum öppnas och mamma kommer in. - OJOJ eheh OJ förlåt förlåt sa mamma och stängde dörren. jag drog mig auto matiskt bort från liam och la händerna för ansiktet. shit vad pinsamt tänkte jag . Liam ställde sig upp och sa - eh jag kanske ska gå nu!! - Nej nej gå inte.. ehm stanna. jag visste inte vad jag snackade om. - Jag måste gå ändå sa han. okej men låt mig följa dig en bit eller något svarade jag. Han nickade och vi gick ner till vardagsrummet där mamma stod och lagade mat. - Ehhh Mamma det här är Liam, Liam det här är min mamma. Liam och Mamma hälsade och sen gick jag och Liam ut. -Förlåt för det där, jag visste verkligen inte att hon var hemma... herre gud det där var det pinsammaste någonsin aaah jag kommer aldrig kunna se min mamma i ögonen normalt igen.. Liam avbröt mig - Taylor haha, det är lungt. visst det var pinsammt faktum är att det var sjukt pinsamt sa han och vi båda började skratta.

Kommentarer
Postat av: Roza

mer mer mer

2011-11-20 @ 15:50:47
Postat av: Anna

Jätte bra novell!!!

Fortsätt skriva för jag kommer stanna och läsa

2011-11-20 @ 22:06:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0